Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

8 Mayıs 2009 Cuma

Yine bir mim......

Çok sevdiğim arkadaşlarımdan
beni sobelemiş
Aslında birkaç hafta öncede buna benzer bir mim cevaplamıştım onda iyi ve kötü yanlarımız soruluyordu
Ama ben arkadaşım için birdaha yanıtlamaya çalışacağım.
Madde madde kendimizi tanıtmamız soruluyor
.
1- Aşırı sabırlıyım çoğu zaman çok zararını görüyorum.
2- En belirgin özelliğim çok vicdanlıyım...
3- Aileme aşırı düşkünüm
4- Tam bir cumhuriyet kadınıyım ölene kadar laiğim.
5- Çocukları ve munis yaşlıları çok severim.
6- Çok sıkı bir dost ve sırdaşım
7- Çok kişiye el uzattım (ama şimdi yalnızım)
8- Doğayı denizi ve dolunayı çok severim
9- Tam bir hayvan delisiyim
10- Burcum dolayısıyla oldukça yaratıcıyım
11- Çocukla çocuk, büyükle büyük olurum
12- Maddi manevi herşeyimi paylaşırım
13- Nazara inanırım
14- Özgürlüğüme düşkünüm
16- ve yorgunum
ve sizleri çok seviyorum
.
Afet
.
fotoğraf çok güzel değilmi
sanatçı: Ateş Akaydın
.
.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

evett harikaa bir foto Ateş Akaydın'ın ellerine sağlık.çok da güzel cevaplamışsınız.

AYŞENİMOOO dedi ki...

SELAM;
FOTOĞRAF GÜZEL DE, SENİN CEVAPLARIN DA HARİKA... BİR ÇOK İNSANIN SAHİP OLMAK İSTEYİP DE OLAMADIĞI KİŞİLİK ÖZELLİĞİNE SAHİPSİN NE MUTLU!
SEVGİLER...