Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

15 Mayıs 2009 Cuma

Küçük mutluluklar

KÜÇÜK MUTLULUKLAR

Küçük derelerdir büyük nehirleri oluşturan

Küçük mutluluklar, küçük, küçücük derelerdir
Büyük nehri ararken üzerinden atladığın
Arkana dönüp de bakmadığın

Küçük mutluluklar
Çıtır çıtır Kızılay simitidir, çayın yanında
Aniden radyoda karşına çıkan şarkı
Kar yağınca tatil olan okul

Başarılı bir rejimin birinci günü
Sokakta sevebildiğin kedi
Yürüyen güvercinin kafası
Tenekedeki fesleğen

Kurumuş çamaşırlar, bir kış ikindisi
Geri gelen elektrik
Babanın hikayeleri
Annenin yemeği
Tamir ettiğin alet

Yeşil tişörtün, yatarken giydiğin
Bir dostun başarısı, neler çektiğini bildiğin

Elini sımsıkı tutan minik el
Dudağında ıslık yürüdüğün yol
Birden çıktığın yolculuk

Sana açılan kapılar
Sana kapıyı açanlar
Hoş gelenler
Hoş buldukların

Yalnız kalabilmek - dilediğinde
Kavuşabilmek - özlediğinde
.
* * * * *
.
(Gerisini ve milyonlarca satırı boş bırakıyorum;
kendi küçük mutluluklarını yazman,
bundan da küçücük bir mutluluk duyman dileğiyle...)

düş hekimi yalçın ergir
http://www.ergir.com
("Düş Hekimi - 2" kitabından - Çınar Yayınları)
.
.
Arkadaşım Ateş'e armağanımdır
fotoğrafta ona aittir...
.
.

2 yorum:

sarıseker dedi ki...

Bazen bir dosttan gelen "iyiyim" haberidir,küçük mutluluk...

Bir tanem evine gittiğini yazmışsın,sevindim...de...tek başına ne yapacaksın diye de merak ettim.Evden aradım,ulaşamadım.Bu gün cepten arayacağım.Seni seviyor ve özlüyorum.

MAVİANNE dedi ki...

canım çok güzellll

güne sağlıkla ve huzurlu başlayabilmektir mutluluk