Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

26 Mayıs 2009 Salı

İkibuçuk yıldır beni hiç terketmeyen canım arkadaşıma...


4 yorum:

AYŞENİMOOO dedi ki...

BENİ O KADAR SEVİNDİRDİN Kİ ANLATAMAM, KEŞKE O ÇERÇEVE ORADAN ÇIKARILABİLECEK BİR ŞEY OLSAYDI SÜREKLİ GÖREBİLECEĞİM BİR YERE ASARDIM...
AKLIM HEP SENDE...
ARKADAŞLARA SENİ TANITMAK, SENİN BANA YAPTIĞIN SÜRPRİZİ PAYLAŞMAK İÇİN BİR MAİL ATTIM, SANA DA AYNI MAİLİ ATTIM ORADA DUYGULARIMI DAHA İYİ İFADE EDEBİLDİM SANIRIM...
SENİ VE MÜCADELENİ O MSN DEKİ KONUŞMALARIMIZDAN SONRA BİLDİĞİM TANIDIĞIM İNSANLAR GÖRSÜN İSTEDİM...
BELKİ DEDİĞİM GİBİ HEP EKSİK ANLATIYORUMDUR, NAPİM ARADA MESAFELER VAR BİRBİRİMİZİN RUHUNU ANLIYORUZ AMA BELKİ ÇOK DERİNİNE DOKUNAMIYORUZ, SEN BENİM ANLATTIKLARIMIN DAHA FAZLASISIN BUNU BİLİYORUM...
ÇOK ŞEKER, SEVİLMEYE DEĞER BİR İNSANSIN
SANA BİR KEZ DAHA AMA ÖNCE HEP SEVGİ YOĞUN OLUNCA GÖZARDI EDİLİP DİLE GETİRİLMEYEN ŞEYİ SÖYLEYİM SEVGİMİ BİLİYORSUN ZATEN SAYGILARIMI VE HÜRMETLERİMİ SUNUYORUM...
SEVGİM BAKİİİ HER ZAMAN...
HANE HALKINA YÜREKTEN SEVGİLER...
HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...
SEVGİLER...

AYŞENİMOOO dedi ki...

İNSAN EGOSU NE KADAR ŞİŞKİN DİMİ? ASLINDA MÜTEVAZİYİM FALAN DİYORUZ AMA İŞTE SENİN BANA YAPMIŞ OLDUĞUN, BENİ TESCİLLEYEN BU ÇERÇEVEYİ HEP GÖZÜMÜN ÖNÜNDE TUTMAK İSTİYORUM SENİN SAYFAN PC'NİN EKRANINDA HİÇ KAPANMASIN BAŞKA İNSANLAR DA GÖRSÜN İSTİYORUM...
YANİ İŞTE İNSANIZ HER ŞEYİMİZLE...

bast dedi ki...

Sen benim canımsın Ayşeminocuğum ve hep öyle kalacaksın...
Beni gözünde o kadar büyütme, ben sadece hayatı biraz fazla ve zorlukları katkat yaşadım ve çok insan tanıdım, çok vefasızlıklar gördüm,sevilmesi gereknleri içlerinden ayırıp kalbimin en derin yerinde muhafazaya aldım...işte elimin parmaklarını bile geçmeyen az sayıda olan canlarımdan biride sensin. Seni hep seveceğim Ayşeminooo'm.

kamikaze dedi ki...

maaşalllahh Allah sevginizi hiç azaltmasın.ben de siziii çokkkkk seviyorum.yanınızdayım herzaman.iyi kiii bu gzüel blog ve sizlerle tanışmışım.sürpriziniz çokkk gzüel.umarım dostluğunuz bir ömür boyu sürer.