Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

11 Mayıs 2009 Pazartesi

Hayallerim vardı....çok beğendim bu şiiri...

Hayallerim vardı...
.
Çocukluğumdan beri gerçekleştirmek istediğim...
Bir çocugun masumluğundaydı onlar.
Umutlarım vardı geleceğe dair hep beklediğim..
Ama umutsuzlukla yoğruldu umutlarımda
Kurduğum hayaller artık ne pembe nede toz pembe..
Kirlenen dünyayla birlikte soldu hayallerim
Kirlendirkce dünya,
Geriye döndü umutlarım,hayallerim.
Artık ne pembe kaldı o çocuk yüreğimde ,
Ne peşinde koşacağım hayallerim,
Artık kapkara olmuş dünyayla
Kararmış yüreğim kaldı
Bana dair ne varsa bu hayatta...
* * * * *
.
Şiir: Alıntı, şairini bulamadım.
.
Fotoğraf: fotokritik
Sanatçı: Demokles
.
.

2 yorum:

Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

Merhaba. Müziğinizin eşliğinde okudum "hayallerim vardı" şiirini.Bir daha bir daha okudum. çok zevk aldım.Gerçekler yüzüme vurdu ama, hayat insana ne getirirse getirsin, çocuk yüreğinizdekileri, hatıraları ve umutları bertarafa edemeyiz. Hayatla bağımızdır onlar bizim.Çocuk yüreğinizi hep diri tutun. Sevgilerimle.

MAVİANNE dedi ki...

güzel ve hüzünlü bir şiiir

iyi haftasonalrı diliyorum