Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

8 Mayıs 2009 Cuma

Sizleri özleyeceğim.....

Pazar günü kendi evime gidiyorum
internetimi kapattırmıştım, bir süreliğine görüşemeyeceğiz
ve ben sizleri çok özleyeceğim, beni merak etmeyin e mi?
Sayfamıda yalnız bırakmayın olurmu.
Sizlerden ayrılmak çok zor ama tedavim için gitmek zorundayım.
Kızımın evinde dört kat merdivebi inmek sorun oluyor
Hem sahilide çok özledim...
Kedilerimi, martılarımı,sokak köpeklerimi...
Balkonumdan günbatımı
.
Benim fotoğrafınım sanatçısı:
Poyraz Ateş
( 3 yaşında )
Tam bir bitirim maaşallah.
.
.

6 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

sağlığına kavuşmuş şekilde dönmeni bekliyorum
umarım tüm sıkıntıların arkada kalır
seni gördüğüme sevindim
fotolarda harika poyraza teşekkürler
sevgiler

Sedosh dedi ki...

Merhaba...
Umarım evine gitmek iyi gelir.Hep iyi ol, gözün arkada kalmasın seni sabırla bekliyor olacağız.Sevgiler...

Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

Sevgili Afet hanım, bir süreliğine gitmenize izin veriyoruz.Yeterki siz iyi olun.Buraları biz yanlız bırakmayız.Yeter ki sizsağlıkla ve moralle dönün aramıza.Arada bir haberinizi alırsak mutlu oluruz.balkonunuzundan gün batımını seyederken adalara doğru bir bardak çaay da benim için edin,ve sizle sohbet ettiğimi hayal edin lütfen.Hoş kalın, sağlıkla kalın.

Adsız dedi ki...

selamlar ben yeni gördüm sitenizi ellerinize sağlık.hepsini okuyacağım .inşallahh sağsalim aramıza dönersiniz.

Adsız dedi ki...

selamlar ben yeni gördüm sitenizi ellerinize sağlık.hepsini okuyacağım .inşallahh sağsalim aramıza dönersiniz.

AYŞENİMOOO dedi ki...

HADİ HAYIRLISI...İNŞAALLAH EVİNDE HIZLI BİR İYİLEŞME SÜRECİNE GİRERSİN DE PROTEZLERİN EN KISA ZAMANDA TAKILIR, İSTEDİĞİN YERE İSTEDİĞİN ŞEKİLDE GİDİP GELEBİLİRSİN...
UMARIM YAVAŞ YAVAŞ TÜM SORUNLARI AŞARSIN, BU BİR BAŞLANGIÇ...
HAYAT HEP YANINDA OLSUN...
RESMİNİ BLOK SAYFASINDA GÖRDÜĞÜMDE İNAN SENİ GÖRMÜŞ GİBİ SEVİNDİM...
BLOĞUNA DA FIRSAT BULUNCA EN KISA ZAMANDA DÖN EMİ...
SEVGİLER...