Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

4 Ağustos 2009 Salı

Sen yüreğimi hiç haketmedin..... Artık sana şiir yok !.....


Biraz dikkatli baksaydın

gülen gözlerimdeki , ağlayan ben'i görebilirdin.

Ya da gerçekten sevseydin beni

kalbimin çığlıklarını susturabilirdin.

Ben senken sen ben olamadın. Izdırabımın sebebi oldu sevgim.

Tükendim tükettin hıncını almak için

tekmeler attın sevgiye yüreğime ..

Birçok kez hazırladım kalbimi seni unutmak için

ne yaptıysam olmadı

Boyun eğdim varlığınla yaşamaya

Artık özlemiyorum

Dilim söylüyor ama hissetmiyorum.

Sevgiyi kandırarak ve gizlenerek yaşıyorum.

Daha fazlasını kaldıramayacak kadar yorgunum

yada bahaneler buluyorum.

İçim acıyor...

Gücüm yetene kadar dayanıyorum.

Daha dayanabilir miyim bilmiyorum.

Zamana sığındım

kurtuluşum için yaralanan kalbimi sarmak

biraz olsun hayata bağlanmak

kaybettiğim kendimi bulmak için

Sen benden gittin

ardında bıraktığın beni düşünmeden gittin

Belki yıkıldım

sevgiye güvenimi kaybettim

ama yürekten sevdim

Şunu bilki terkedenim sen yüreğimi hiç haketmedin..

.

Alıntı

.
Video için sağ tıklayın...

.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

demekki bu şiiri arıyormuşsun şimdik anladım
bukadarmı çok sevdin bukadarmı bu yürek yarsını nasıl sarcazkiokudum okumum
içim
parçalndı gene sagol

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Sarılmaz artık o yaralar, dikilmezde...Kanıyor, acıyor,müzminleşmiş...Yapacak bişey yok , yaralıyürek çaresiz :(