Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Sen vurdunda ben ölmedimmi?...

Bu muhteşem şiiri şairin kendi sesinden

kulaklarınızda hissetmek istiyorsanız,

sağ taraftaki videoya

tıklamanız

yeterli

.

Sen Vurdun da ben ölmedim mi?
.
Rüzgarda ne ateşleri hasretimle yaktım da

Bir seni yakamadım, beni yaktığın gibi

Çölde su, mahpusta gün,

oruçta ekmek gibi bekledim seni

Sense araya korkular koydun.

Yasaklar koydun...
.
Bitmez tükenmez engeller koydun

Şimdi nerdesin diye sakın sorma

Sen çağırdın da ben gelmedim mi?
.
Sen varken darılmazdım çiçeksiz baharlara,

Yağmurlu havalara..

Bu kasvetli akşamlara darılmazdım

Sen varken

Bakıp içlenmezdim tren istasyonlarına

Otobüs duraklarına...

Sen varken ayrılanlara ağlamazdım...

Yıkılmazdım biten sevdaların ardından

Gidenlere küsmezdim

Kalanlara acımazdım...

Sen varken böyle üşümezdim-titremezdim

Masumdum, çocuklar gibi

Böyle delirmezdim-küfretmezdim...

Hele ölmeyi hiç düşünmezdim.

Şimdi soruyorum sana

Adı sevdaysa bu cehennemin

Sen yaktın da ben yanmadım mı?
.
Biliyorsun

Bütün acılarına 'yeşil ışık' yaktım olmadı

Bütün korkularına 'arka çıktım' olmadı

Dağlara merdiven dayadım olmadı

Haziranda kar oldum yağdım avuçlarına olmadı

Sevdim olmadı, yandım olmadı taptım olmadı
.
Benden artık pes..

Artık benden aşkın biletini istediğin gibi kes

Nasıl sa gidiyorsun

Biliyorum git..ardında

Ağlayan bir çift göz

Paramparça bir yürek

Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan

Çek silahını daya sırtıma

Titrersem namerdim...

Sen vurdun da ben ölmedim mi?

.

.
Ahmet Selçuk İlkan

.

.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne diyecemi bilmiyorum dilim tutldu sankinedesen çok haklısın
yazdıkların hepsi gerçek
senin önünde saygıylan egilirm ben ancak
ellerine saglık