Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

7 Ağustos 2008 Perşembe

İşte size iki adet annekedi :)

Hani bir şiir var ya; Bugün kendime
bir çiçek aldım...
Bende bu gün herzamanki gibi yalnızdım,
kendime bir kedi aldım :)
İki çay söyledim, ben içtim, sen soğuttun.
* * * * * * *
Dün Deyzi'yle akşam üzeri çay bahçesine
gitmiş, orada kızım ve torunumla buluşmuş,
çok hoş vakit geçirmiştik.
Bu günde aynı saatlerde Deyzi delirdi,
kapıda ağlamaya başladı "gidelim" diye...
Dayanamadım, çok yorgun olmama rağmen
yine aynı çay bahçesine gittik.
Zaten hemen evimizin karşı çaprazında.
Orada her zaman bize yemeğe gelen Uğur kedimle
karşılaştık, çok yabani olmasına rağmen
beni görünce ilk defa kendi isteğiyle
kucağıma geldi.
Tam o esnada garson çocuk ikinci çayımı getirmişti.
Hemen fotoğraf makinesini eline verdim
ve resmimizi çekmesini istedim.
Masadaki ikinci bardak işte o yüzden orada.
Fotoğrafa bakınca bana o şiiri anımsattı.
Deyzi iyiki gelmiş, aylardır evden dışarı çıkmıyordum.
Kapının dışındada yaşam olduğunu farketmeye başladım.
Öyle sanıyorum ki Deyzi bu yürüyüşleri
hergün bana yaptıracak...
Çay bahçemizin evcil güvercinleri
Harika takla atıyorlar
havada fotoğraflarını çekemedim,
güneş yansıma yapıyordu.
Ama kafaya koydum, sabah erken
saatte gidip çekeceğim.
Hatta videoya kaydedeceğim.
Tabiiki hemen sizlerle paylaşacağım.
Sevgiler
Afet
.
.

4 yorum:

hamdivehusnucan dedi ki...

canım senyeni yazı koyarsında ben ugramammı.pek bir güzel yapmışsınyalnızda olsa günün tadını çıkarmalısın.gönlü zengin arkadaşım deyzi iyiki gelmiş:)selamlar

Adsız dedi ki...

Aaa ne güzel bi fotoğraf dedim önce sonra kimle gitmiş,nezaman gitmiş,kim çekmiş resmi diye sorular sorarken kendime bide baktım ki yazı:)Aferin Deyzi'ye.Deyzi kadar olamadık.Bundan sonra bende dışarısı için tepinicem çiş çiş diye:))Garson çocuğada helal olsun.Gördüğüm en güzel fotoğraf olmuş,hoş bir tebessüm.Hep öyle kal annekedim.Kızım kedi de resmen poz vermiş,bulmuş tabii annemin kucağını..

Adsız dedi ki...

:)slm olsun degrlidostuma
kuşların resmide
senin havanda yerinde biran bende öyle oturp güzel biryerde çay içmek isterdim inanki imrendim sana çok iyietmişsin tbler

Adsız dedi ki...

Merhaba Afet hanımcığım, güzel bir gün diliyorum öncelikle...ne güzel, ne hoş çıkmışsınız (iltifat değil inanın)içinizin güzelliği yüzünüze yansımış..Az önce Zehra hanımını blogundaki yorumdan astımdan rahatsız olduğunuzu öğrendim, çok çok geçmiş olsun, özel oksijen maskeleri görmüştüm acaba faydası olur mu? (tabii siz yine de doktorunuza sorun) bir de yıllar önce Kadıköy'de çok iyi bir doktorumuz vardı, hala aynı adreste midiri bilmem ama göğüs hastalıkları, alerji ve ASTIM uzmanıydı, çok iyi bir doktordu muayenehanesi dolup taşardı...ismini hatırlıyorum (Dr. Mehmet Okçuoğlu) ama telefonlarını aradan o kadar yıl geçti ki, hatırlamam mümkün değil...bir de ona görünün isterseniz..yalnız resimde masanın üzerindeki sigara pakedine gözüm takıldı! E, oldu mu şimdi Afet hanımcığım! Astımınız geçer mi? Aşkolsun size..siz iradesi güçlü, çok kuvvetli bir kadınsınız, yazdıklarınızdan anlaşılıyor, zayıf biri değilsiniz bu işi bitirseniz, bitirseniz siz bitirirsiniz...
hoşçakalın tekrar geçmiş olsun
sevgiyle kalın