Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

19 Ağustos 2008 Salı

Ben seni sevdimmi?...

.
Ben seni sevdim mi? Sevdim, kime ne
Tuttum, ta içime oturttum seni
Aldım, okşadım saçlarını, öptüm
İçtim yudum yudum güzelliğini
.
Ben seni sevdim mi? Sevdim elbette
Bendeydi özlemlerin en korkuncu
Çıldırırdım sen ne kadar uzaksan,
Aşk değil, hiç doymayan bir şeydi bu
.
Ben seni sevdim mi? Sevdim doğrusu
Sevdikçe tamamlandım, bütünlendim
Biri vardı ağlayan gecelerce
Biri vardı sana tutkun; o bendim
.
Ben seni sevdim mi? Sevdim en büyük
En solmayan güller açtı içimde
Ömrümü değerli kılan bir şeydin
Sen benim bozbulanık gençliğimde
.
Ben seni sevdim mi? Sevdim, öyle ya
Bir çizgiye vardım seninle beraber
Ve bir gün orada yitirdim seni
Ben seni sevdim mi? Sevdim, ya sen beni?
.
Ümit Yaşar Oğuzcan
.
Fotoğraf: Fotokritik
Kerem Ardıçlı
.
.

1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

çok güzel bir şiir
sağlığın inşallah iyidir
güzellikler seninle olsun
kedilerin güzel annesi