Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Unutamazsın...(şiire kafiyeyi severim)

.
.
UNUTAMAZSIN
.
Mazide bir yığın anılar varken
Beni bir kalemde unutamazsın
Ben seni sen beni seviyor iken
O güzel günleri unutamazsın
.
Arada aşılmaz dağlar olsa da
Simsiyah saçımız karlar dolsa da
Sendeki o resmim bir gün solsa da
O güzel günleri unutamazsın
.
Boşuna uğraşma unutmak için
Dedim ya sen beni unutamazsın
Sen bana ben sana yazılmışız biz
O güzel günleri unutamazsın
.
Oğuz Cevher
.
.

3 yorum:

geçkalmadımki dedi ki...

bende bayılırım kafiyeye sevgili arkadaşım.
çıtırla birlikte öpüyoruz seni :))
sevgiler...

Adsız dedi ki...

slm candostum sen bu şiirleri nerden buluyorsuninsanın yaşantısını anlatan satılrı çok güzlmiş sen herşeye degersin yüregine saglık

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Teşekkür ederim.