Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

29 Temmuz 2009 Çarşamba

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE.......

Dağlardaki
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
yazıları kaldırılacakmış
neymiiiiş ?
ayrımcılık oluyormuş
söyleyleyenlere bakın hele...
85 yıldır ayrımcılıkmı yaptık yani biz?
Türk'üyle, Kürdüyle, Lazıyla
Gayrımüslümleriyle şimdiye kadar kardeşçe yaşadık
Ne yapmaya çalışılıyor!...
biri bana anlatsın lütfen
Yakında okulların duvarlarından
kitaplardan,
resmi dairelerden de silerler.
Başlamaya görsünler.
Birlik, beraberlik duygularımızmı silinmeye çalıyor yoksa?
O kadar kolay değil arkadaşım!..
Ben ve benim gibi
Atatürk ilke ve inkilaplarına bağlı laik Türk insanı
hayatta oldukça
O kadar kolay değil
Her zaman söylüyorum ve şimdide tekrarlıyorum
Dünyada tek TÜRK ben kalsamda,
etlerimi lime lime etselerde
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Yerine ne yazacaklar ?.....
.
.

Hiç yorum yok: