Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

11 Temmuz 2009 Cumartesi

Evimi taşıdım :(


Taşınalı 20 gün oldu internetimde bağlandı

ama nedense benim elim klavyeye gidipte kendimden birşeyler yazamıyorum.

Yeni muhitimi hiç sevmedim senebileceğimide hiç sanmıyorum.

Son üç gecedir uyuyamıyorum, evi değişmiş kedi gibi tedirginim.

Dün gece sabaha kadar internette arkadaşların sayfalarını dılaştım ve düşündüm; neredeler ne yapıyorlar yoksa benim gibi onlardamı sayfalardamı dolaşıyorlar.

Elim kimseye yorum ve mesaj yazmaya gitmedi

bön bön baktım.

Okuduklarımı anlamadım bile...

Biraz oyuna girdim oradada sıkıldım, yenildim.

Sabah 6:30 du oğlum uyandırdı

Pc masasında uyuyakalmışım.

Bu muhit değişikliği benim sinirlerimi iyice bozdu.

Bu gecede uyuyamazsam pazartesi günü psikoloğa gideceğim.

Taşınma esnasında yaşadığım üzüntülerimi

daha sonra yazarım.

Kedilerimi :(

Çok üzülüyorum çoook...

.

.



4 yorum:

AYŞENİMOOO dedi ki...

YENİ EVİN, YENİ MAHALLEN HAYIRLI OLSUN. SEVMEDİĞİNİ, ALIŞAMADIĞINI SÖYLEMİŞSİN ÜZÜLDÜM, DAHA AMA TAŞINALI ÇOK OLMAMIŞ, İNSANLAR YENİ BİR MUHİTE, YENİ BİR HAYATA KOLAY ALIŞAMIYORLAR...
ZAMANLA ALIŞIR SEVERSİN...
KEDİLERİNDEN AYRI DÜŞMEK ÜZMÜŞTÜR SENİ
ALLAH GÖNLÜNÜ FERAHLATSIN, SIKINTILARINDAN KURTARSIN...
HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN...
SEVGİLER...

Stil Direktoru dedi ki...

Kolay gelsin :( Bir an önce alışır seversiniz umarım. Sıkmayın canınızı sevgiler.

Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

Sevgili afet. aynı duyguları bende yaşadım. 5 yıl oldu hala alışamadım. Çok zor oluyor beynimi zorlasamda alışamadım. Ama önemli olan evin içi eğer orada huzurluysan dışarısı çokda önemli değil.Güle güle otur arkadaşım sağlıkla mutlulukla.Sevgiyle kal.

AxiKedi dedi ki...

Aynı muhitte 4. senem; alışmadım,alışamam,alışmayacağımda.