Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

4 Temmuz 2008 Cuma

Beklemek...

Beklemek;
Durgun bir su gibi çırpınışsız beklemek
Ağaçların çığlıksız ölümü gibi sessiz beklemek.
Bütün hesaplaşmaları,
Bütün isyanları,
Bütün iç çekişleri ve
Bitmek bilmeyen özlemleri
Birbirinden farklı olmayan günleri
Kendi kulaklarının bile duyamayacağı bir isyanla
Derin bir iç kanamasıyla
Ve tedirginliklerle beklemek...
.
Oysa daha yürüyemediğim,
Yürüyemediğim yollarım vardı benim.
Gece bitti,
Ellerimin üşümeside...
Bu baharatlı saatlerde bir kül kadı benden geriye
.
Nasılda yeniliyor insan kendine
Gece...... bitti
Ve acılar kir tutmuyor yine
Bu gün ve gecelerce karanlıktayım.
Korkuyorum yalancı aydınlıklardan...
.
Sen benim ölümümsün
Bu yüzden seviyorum seni...
.
Gece bitti,
Ellerimin üşümesi de...
Bugün benim için dokun tenine,
Dudaklarına dokun parmak uçlarınla,
Aynada gözlerine çivile gözlerini
Ve bir gülücük sun kendine.
.
Beklemek
Seni beklemek...
Seni ölüm gibi sevmek.
.
Beklemek...
Sessiz ve soluksuz çığlıklarla beklemek
Devrilen ağaçlar gibi sessizce ölmek
Ve ölürken,
Seni sevmenin ne kadar güzel olduğunu düşünüp
Vedasız gitmek.
.
.
şair: Filiz Kılınç
bak yeter.net ten alıntıdır.
.
.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu güzel şiiri yaznada bu ekrana koyana milyolarca tşk ediyorum gerçek insan hayatını anlatan söelere kurban olurum bast dostum yüregine saglık olsun