Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

24 Haziran 2008 Salı

Ağladığımı kimseye söyleme anne


Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar beni güçlü biliyor
Onlar beni en zor günümde bile güçlü biliyor
Ben aslında gülerek geçirdiğim her günün akşamında
evde ağlarken,
onlar benim içimin sızladığını, yüreğimin yandığını bilmiyor
Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar beni kral biliyor
Onlar beni kızdımmı dünyayı yakacak insan biliyor
Ben aslında onun gözlerine bile bakmaya kıyamazken,
onlar benim erkeğim uğruna
üzüleceğimi tahmin bile etmiyor.
Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar beni ağlamaz biliyor.
Onlar beni...
üzüldüm mü bulunduğum şehri bulutlar kaplar biliyor
Ben aslında sitem duygusuyla
bir köşeye sinerken,
Onlar beni hiçbirşeyin sarsacağını
akıllarının ucundan bile geçirmiyor...
Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar bunu hiç bilmiyor.
Onlar için ben; en sağlam köprülerden daha sıkı
bağlıyımdır hayata.
Ben aslında ölümle yaşam arasındaki ince çizgide
bir o yana bir bu yana giderken,
Onlar benim için hayatın
büyük bir hayal kırıklığı olduğunu bilmiyor.
...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

slm degerli dosrun yeni yazın çok cigerden yazmışsın o yüregine su olsam iznin olurmuydu acaba
çok duyglandım agladım kacaman adam ama çok güzelanlamları vardı o yüregine saglık ellerine saglık allahıum herzaman seninle olur inşallah çok begendim