Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

8 Şubat 2009 Pazar

Güzel bir şarkı sözü...böyle biri varmıdır acaba ?


Şarkının adı "Un homme de 50 ans".. (Çeviri)


50 Yaşında Bir Adam !

50 yaşında bir adam arıyorum


Her düşü kurmuş, her düşü yitirmiş


Her şeyi istemiş


Şimdi artık ne istediğini bilen...
50 yaşında bir adam arıyorum


Her borca girmiş, her borcu ödemiş


Sonra yeterince para edinmiş


Ama paradan gözleri kamaşmamış..


50 yaşında bir adam arıyorum
Yaşamış, her tütünü içmiş


Her içkiyi devirmiş


Yeteri kadar kadın tanımış


Ve artık başkalarını aramayan..


50 yaşında bir adam arıyorum
Veremeyeceklerinin farkına varmış


Geçmişi geleceğinden fazlalaşmış


Ama ancak şimdi yaşamaya başlamış..


50 yaşında bir adam arıyorum
Kendini en kötüye hazırlamış


Zamanın neleri iyileştirmeyeceğini öğrenmiş


Çok cenazeler kaldırmış..
50 yaşında bir adam arıyorum


Gerçeklerle yüzleşebilen


Yalan söylememe cesaretini edinmiş,


Hislerinden kaçmamayı öğrenmiş..
50 yaşında bir adam arıyorum


Kendini artık ciddiye almayan


Yüzünde kırışıklıkları olan


Beni sükûnetle seven


Ve benim için elinden gelecek her şeyi iyi yapan
50 yaşında bir adam arıyorum...
.
.
Bu şarkı sözünü http://www.oykum57.blogcu.com/
arkadaşımın sayfasında okumuş ve çok beğenmiştim
neredeyse bir yıl oluyor. sayfamda yayımlamak için izim istemiştim. Bu güne kısmetmiş,
Yazmzsam olmaz diimi...
.
Tablo: Ann Hardy
.
.







Hiç yorum yok: