Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

3 Şubat 2009 Salı

Rapor.....

Üç fazlı bölgesel ve tüm vücut sintigrafi raporu:
Sol ayak birinci pamakta hiper vaskülarizasyon izlenmektedir
Sol ayak birinci parmakta yumuşak doku tutulumunda
heterojenite ve artma.
Kemik dokusunda sol ayak birinci parmakta ( meta tarsofalengel ) noktasal hiperfiksasyon izlenmektedir
( muhtemelen bu bölgedeki primer lezyon ile uyumlu )
.
Tüm alınan raporların karşılığında verilen karar:
.
Sol bacak diz altından kesilecekmiş :(
Salı ( yani bugün) yatırıp çarşamba günü ameliyat olacaktım.
Nedendir bilinmez son anda yeniden kan tetkikleri istediler.
Cumaya kaldı, tabii yeni bir sorun olmazsa.
Bu arada moralim gitgide zayıflıyor,
ilk başlarda normal gibi karşılıyordum ama şimdi
paniklemeye başladım.
Keşke bu kadar uzatmasalardı.
Doktor 3 ay sonra protez takacağız diyor.
Protezle güya koşacakmışım bile...hiç sanmıyorum.
Benim kadar faal bir insanın bu hale gelmesini kendime yediremiyorum.
Protez deyince ilk sorduğum sorular; bisiklete binebilecekmiyim, köpeklerimle koşabilecekmiyim, sahilde kayaların üzerine çıkıp olta atabilecekmiyim?
Çok zoruma gidiyor çook...
Offf yine gözüme çöp kaçtı, hadi hoşçakalın.
.
Afet
.
.

2 yorum:

hamdivehusnucan dedi ki...

canım güzel akasyam her olumsuz kabul ettigimiz şeyde bir hayır vardır bundada bir hayır var, üzülme demem seni teselli edermi bilmem ama senin gibi hayat dolu bir insan bunuda atlatır eminim.yine kaldıgın yerden: nerde kalmıştım diye başlarsın sıkma canını senin için dua ediyorum sevdilerim seninle canım arkadaşım.güzel haberlerini bekliyorum.arkadaşın zehra

Adsız dedi ki...

canımmmm benim evet bende aynı duygularla yazıyorum sen herşeyin üstünden gelirsinnn canımcımmmm allah yardımcın olsun dostummm ferda - aysegülll