Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

9 Şubat 2009 Pazartesi

Teşekkürler Ayşeminooo'm....



Beni internette kendi gazete sayfasında anlatmış,

ne diyeceğimi şaşırdım, hem okudum hem ağladım.

Çok mutlu oldum, çok gurur duydum

Ayşeminoo tarafından sevilip hatırlanmak müthiş bir duygu.

Sana nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum yüreği güzel arkadaşım.

Sana buradan kocamaaan sevgilerimi yolluyorum.

Afet

Bu şiirde benden sana gelsim Ayşeminooo'm
.
BELKİ BEN

Belki ben o günden çok daha evvel,
köprü başında sallanarak bir sabah vakti
gölgemi asfalta salacağım.
Belki ben o günden çok daha sonra ,
matruş çenemde ak bir sakalın izi sağ kalacağım...
Ve ben o günden çok daha sonra:
sağ kalırsam eğer,
şehrin meydan kenarlarında yaslanıp
duvarlara son kavgadan benim gibi sağ kalan ihtiyarlara,
bayram akşamlarında keman çalacağım...
Etrafta mükemmel bir gecenin ışıklı kaldırımları
Ve yeni şarkılar söyleyen yeni insanların adımları...

Nazım Hikmet
.
.

2 yorum:

geçkalmadımki dedi ki...

SEVGİLER...

münce dedi ki...

canım afet teyzem boşver moralini bozmaa vardır bundada bir hayır belki kötü bişey olacaktı engelledin şansını allah yardımcın olsun bol sağlıklı günler gör artık kullanmasını değerini bilmedikten sonra amannnn ha 2 ha 1 uzuv ne olcak sen bunları yenersin eminim çok geçmiş olsun diliyorum sana bizleri merakta bırakma kendi kendine düşünüp moralini bozma tamammı