Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

29 Ocak 2009 Perşembe

Herşeyin başı sağlık...

Salı günü sintigrafi çekimim vardı
bir aksaklık yüzünden çarşambaya sarktı ve nihayae çekildi.
Üç aşamalı bir çekimdi, verilen ilaçlar ve içilen sularla çekim tam beş saat sürdü.
Cuma günü yetiştirabilirlerse sonucu verecekler.
Onuda yazıp sizlerle paylaşacağım.
Bu arada şiddetli ağrılardan uyuyamadığım için sabaha kadar
internette dolaşıyorum.
Dün gecede bu yazıya rastladım, çok beğendim.
Benimde sayfamda bulunsun, sizlerde okuyun istedim.
.
Sevgiler
.
Afet
.
.


4 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

canım Allah acil şifalar versin sana
umarım sağlığına kavuşursun
moralini yüksek tutmaya çalış
gönlümüz seninle dualarımız da
umarım iyi haberlerini alırız
geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun..

ama neden ağrılar??
ilaç önermediler mi..??

yok densizlikten değil..
arşivini okudum..
sorumun nedeni..
az biraz bu işlerden anlamaktan geliyor..
meyl adresim bloumda var..
danışmak istersen yazabilirsin demek istedim..

atalet..

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Teşekkürler sevgili atalet, lginiz beni ziyadesiyle mutlu etti.

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Teşekkürler sevgili atalet, lginiz beni ziyadesiyle mutlu etti.