Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

31 Ocak 2009 Cumartesi

Zerdali'min sobesi....

Sevgili Zerdalim beni mimlemiş
İşte cavaplarım:
1 - Yaptığım 4 iş: Takı ve deri tasarım,örgü dikiş. tattoo
2- En çok izlediğim filmler Gerilim, korku, macera ve çizgi film
3 - Yaşadığım 4 yer: İstanbul, Didim , Bodrum
4 - İzlediğim 4 program: Haberler, arena, gece sesleri, milli maçlar
5 - Tatil için gittiğim 4 yer: Uludağ, Bodrum, Didim, Kastro
6 - En sevdiüim 4 yemek: bamya, yaprak sarma, çiğköfte, piyaz
7 - Olmak istediğim 4 yer: Evim, biyer daha vardı vazgeçtim
8 - Bir yağmur damlası olsam nereye düşmek isterdim:
Ben zaten bir yağmur damlasıyım, artık sadece yüreğime düşüyorum.
Şimdi gelelelim sobenin en zor yerine:
.
.
arkadaşlarımızı sobeliyorum.
Hadi hepinize kolay gelsin
Sevgiler
Afet
.
.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

selamlar nasılsınız sanırım resimdeki torun,maşaallah
sevgilerimi gönderiyorum.
hamdiyehome.blogspot.com