Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

9 Eylül 2008 Salı

Zamanı beklemekle tükettim...

Sen benim, bende senin sebebinim
.
Hasretle vuslat arası yaklaştıkça bir birine

Aşkın yükü iyice ağırlaşır omuzlarında

Bir yudum çayda bir nefes sigarada tat kalmaz sanki

Soluduğun hava yeter ciğelerine

Esen rüzgarda, kayan yıldızda, denize sevdalı bir martıda

Huzuru ararsın!

Bilmez unutmuştur belki şaşkın yüreğim

Denizin sevdalısının çığlıklarını esen rüzgarı

Kayan yıldızıda alıp rüyalarıma attiğını

Bilmez yüreğin unutulmazlığını

Duymadığın duamsın göklere uzanan ellerimsin

Günün ilk ışıklarından gece çıkan yakamoza kadar

Uynaıkken bile rüyam sen benim sebebimsin

Saatin takıldığı' zamanın kitlendiği an

Hasretle vuslat arsındaki yokluğundur

Yürğimdeki yokluğun göz kapaklarıma demirleyince

Başlar savaşım uykularım kaçar yokluğunda

Anlatmam gösteremem sana bendeki seni

Bazen umutlarım tükenir vuslat yerini hasret üstlenir

Bitmez gelir bu ayrılık tükenen bekleyişlere

Bu neyin mücadelesi sebepsiz bir direniş yıkar hayellerimi

Ben kendimi sana adamisim sen gibi

Bimesem sendeki deyerimi

Yasama gücümü coktan kaybetmiştim

Sen benim bende senin sebebinim!..

.


Şair: Ufuk Bakırcı

.

Fotoğraf :Fotokritik

Sanatçı: Gazeteci Hilmi

.

.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu güzel şiirlerin insanın içini yakıyor biliyormusun
bukada keder niye
nedense defalrcada okumadım degil
sagol eline saglık