Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

6 Eylül 2008 Cumartesi

* * * * * YORGUNUM * * * * *

Gözlerime bakıp mutlu sanmayın,
Sanki yıllar omuzum da yorgunum,
Gülen yüze tatlı söze kanmayın,
Dertlerimi gizlemekten yorgunum.
&
Neler çektim hayat denilen yolda,
Koşuyorum amaçsız bir kulvarda,
Kendimi ararım meçhul diyarda,
Yaşadığım sevdalardan yorgunum
&
Geçmişi anarken yüreğim yanar,
Bir yaram var iyileşmez hep kanar,
Bende sevmek bende gülmek ne arar,
İsyanımdan susuyorum yorgunum.
&
Aşktan yana bir gün yüzüm gülmedi,
Yüreğimde fırtınalar dinmedi,
Hayat bana bir şans daha vermedi,
Gidiyorum buralardan yorgunum...
.
Erhan SAKA
.
Fotoğraf : Fotokritik
.
.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

böyle güzel sözlere nedir hayatgerçekden böyled yaşaya bilen yaşıyor yaşamıyanlarda acısın çekiyor ellerine saglık