Kalbim sende kaldı, kır gitsin...

9 Eylül 2008 Salı

Yine kirpiklerimde tuz var...

Sabah oluyor,
bir gün daha ağır hasteretinin üstüne...
benim gözlerim yine uzaklara dalgın,
yine kirpiklerimde tuz var...
tırnaklarım avuçlarıma kan oturmuş,
öfkeliyim,susuyorum ağlarken...
aşka dair şarkılar çalmasın artık,
acıtmasın yüreğimi...
yoruldum her şarkıda seni düşünmekten,
seni bulmaktan,seni özlemekten...
derin nefesler çekiyorum içime,
senin hasterini içime çeker gibi...
soluyamıyorum geriye,içimde kal diye...
ne vardı bukadar sevecek,yada ölesiye güvenecek...
akşmı güldürmüşki,
yada ne kadar olmuşki ömrü mutluluğun...
gözlerimdeki ışıltıyı yitirdim,
yaşama sevincimi,umutlarımı,
sitemlerimi,beklentilerimi yitirdim...
kendimi yitirdim sensizlikte...
her sabah yeni bir role hazırlanıyorum,
sahneye çıkacakmışım gibi...
bana en yakışan rengi giyorum mavi..
gülümsüyorum...
kıyametler kopuyor içimde...
barış zamanında yaşadım en büyük harpleri...
fırtınalarda kaç gemi batırdım...
aşıklara bakmıyorum artık,
içimde bişiler kopuyor sanki...
yorumlayamadığım rengarenk bir tabloya
bakar gibi oluyorum...
bu mutluluk resimleri gerçekmi??
hepsi sahtemi...
inanmıyorum artık,inanamıyorum.
yaşadığım sürece gerçekti...
oysa şimdi...
gece olunca kaldır başını bak gökyüzüne..
kaç bakışım kaldı orda,
yada kaç sabah doğan düneşe dokundum sen diye...
ben seni oralarda aradım...
her zaman bulabileceğimi
ama asla seni göremeyeceğim yerlerde..
sensizlik böyle bişi işte...
ben tükeniyorum,hasretler çoğaldıkça...
.
Dizeler Alıntıdır
Kaynağını bulamadım.
.
Fotoğraf : Fotokritik
Sanatçı: Deyf
.
.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

inan dostum bu şiirin içimi çok acıttı
gerçekden bu dizlerdeki gibi yaşamak insanı çok yıpratır ama çokda yaşam sevinci verir daha çok şeyler var bu yazı için anlatacak ama bukadarı yerli çok ama çok begendim
yüregine saglık olsun